środa, 1 maja 2013

MAJ :-)

maj, będzie rower

leżeć na trawie i gapić się w niebo

spotykanie przyjaciół na swojej drodze

postaw na zdrowie 

dobra myśl nie jest zła

www.raknroll.pl

służbowa walizka

work in progress

d'dobry z kawą 

            gdzie strumyk płynął zwolna i sieją zioła maj, stokrotka rosła polna, a nad nią ...

kanapeczki, truskaweczki

stawiam na zdrowie !

stawiam na zdrowie !

stawiam na zdrowie !

nasze bezdomniaki 

HOME Sweet  HOME 
Maj !
To będzie cudowny, zielony miesiąc.
Bardzo dobrze go zaczęłam, zamierzam jeszcze lepiej go zakończyć ;)

Zobrazowałam go sobie, też spróbujcie, niezła frajda !

Zdjęcia znalezione w internecie.

2 komentarze:

  1. Te fotki, Twój niesamowity i zaraźliwy optymizm i taaaaakie piękne słonko (UK) na początku maja:) Jest cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi Pietia :-)
    Tak, czasem mam wrażenie, że moje drugie ( nadane przez Rodziców ), trzecie ( wybrane przy Bierzmowaniu ), powinno być : OPTYMISTKA !
    Byłam, jestem, będę, żyje się lepiej.
    Posyłam słońce !

    OdpowiedzUsuń