sobota, 11 maja 2013

KREW POTRZEBNA - WARSZAWA ! / OBECNA SYTUACJA DARKA WÓJCIKA luty 2014r.

KOCHANI MÓJ MĄŻ MA ZDIAGNOZOWANĄ OSTRĄ BIAŁACZKĘ JEST LECZONY W INSTYTUCIE HEMATOLOGII I TRANSFUZJOLOGII W WARSZAWIE
OD TYGODNIA NIE MOGĘ SIĘ Z NIM WIDZIEĆ SAMA MAM ZAPALENIE TCHAWICY ...MĄŻ JEST W ZŁYM STANIE ..
POTRZEBUJE KRWI GRUPA O RH+ JAK I PŁYTEK KRWI !!!!
PROSZĘ O POMOC ...CHODZI O MĘŻA ŻYCIE ...

W WARSZAWIE MOŻNA ODDAĆ KREW KAŻDEJ GRUPY 
W CENTRUM KRWIODAWSTWA PRZY ULICY SASKIEJ 63/73
DLA DARIUSZA WÓJCIKA
INSTYTUT HEMATOLOGII I TRANSFUZJOLOGII ,UL INDIRY GANDHI 14 

CAŁYM  DZIĘKUJĘ I PROSZĘ O UDOSTĘPNIANIE ...Joanna Wójcik

Wklejam apel, który jest na facebooku u Joanny Wójcik.
Powiem Wam jedno.
To moja grupa krwi !
Mogę uratować czyjeś życie, choć w jakimś fragmencie.

Wiecie co zrobiłam ?
Na pewno wiecie !
Nie zastanawiałam się ani sekundy, moje dziecko wiedziało już, że tak postąpię.
Napisałam do Joanny.
Szybka, konkretna wymiana informacji.
Poprosiłam o numer telefonu, nawet nie patrząc na zegarek.
Zadzwoniłam.
Jak skończyłam rozmawiać, dotarło do mnie że w kraju jest godzina pierwsza w nocy.
Nie znamy się, a można w jednej chwili zatracić ten dystans.
Jestem umówiona z Joanną.
Mąż teraz będzie przyjmował chemię, przez miesiąc.
Mają dwoje dzieci.
ZROBIĘ TO !
Oddam krew dla Dariusza.
Kochani, jesteście potrzebni, bo baniaczki puste !

Jeśli macie O RH+
Pomóżcie !
Dzięki :-)


KOCHANI tak było w maju, obecnie  mamy luty 2014r. sytuacja Darka wygląda tak:


DARIUSZ WÓJCIK - 41-letni mąż Asi, tata Kingi i Piotra prosi o Twój gest dobrej woli!

Darek czeka na nowe życie i każdy z nas może Mu pomóc rozliczając zeznanie podatkowe za 2013 rok lub wpłacając na Jego subkonto w FUNDACJI AVALON jakąkolwiek kwotę.
Darek od maja 2013 roku jest pacjentem Instytutu Hematologii i Transfuzjologii ul. Indiry Gandhi 14 w Warszawie, trafił tam po rozpoznaniu ostrej białaczki limfoblastycznej (pre-pre B), jest już po czterech cyklach 
chemioterapii i jednej chemii podtrzymującej a także został
zakwalifikowany do przeszczepu szpiku kostnego. Przeszczep jest jedyną szansą na przeżycie. Znaleziono już dawcę –„brata bliźniaka” z pełną zgodnością 10 na 10.

Wstępny termin przeszczepu na kwiecień 2014 r.

Choroba pustoszy organizm, Darek nie pracuje, jest na zasiłku rehabilitacyjnym. 

Aby przeczep mógł dojść do skutku w tej chwili musi przebyć jeszcze drogę przez szereg badań - laryngolog, kardiolog, stomatolog, pulmonolog w całym organizmie nie może być żadnych stanów zapalnych.

Dariusz Wójcik jest podopiecznym Fundacji AVALON, dzięki której i Ty możesz Mu pomóc!
http://www.fundacjaavalon.pl/ 
JAK PRZEKAZAĆ 1% dla Dariusza Wójcika 
Wypełniając zeznanie PIT, podatnik musi obliczyć podatek należny wobec Urzędu Skarbowego.
W rubryce WNIOSEK O PRZEKAZANIE 1% PODATKU NALEŻNEGO NA RZECZ ORGANIZACJI POŻYTKU PUBLICZNEGO (OPP)
• Wpisać numer KRS: 0000270809 
• Obliczyć kwotę 1%
W rubryce INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE (bardzo ważne!)
• Wpisać nazwisko oraz numer członkowski nadany przez Fundację – Dariusz Wójcik, 2991

Poza przekazaniem 1% na rzecz Darka możesz także dokonać wpłat na subkonto Darka – 

numery rachunków odbiorcy:

Rachunek złotowy PLN: 62 1600 1286 0003 0031 8642 6001

Rachunek walutowy EUR: IBAN: PL07 1600 1286 0003 0031 8642 6021

Rachunek walutowy USD: IBAN: PL77 1600 1286 0003 0031 8642 6022




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz