wtorek, 14 maja 2013

CYCKI mi opadły !

Angelina Jolie 

http://www.nytimes.com/2013/05/14/opinion/my-medical-choice.html?smid=fb-share

http://natemat.pl/61259,angelina-jolie-usunela-piersi-ze-strachu-przed-rakiem-poinformowala-o-tym-na-lamach-new-york-timesa

Well done Mrs.Smith !
Cycki mi opadły, z wrażenia :-)

Serio, trzeba mieć naprawdę jaja, by coś takiego zrobić.
No i ta edukacja świata !
Umiejętność podejmowania decyzji to najcudowniejsza sprawa w życiu każdego człowieka.

Musiałam i tutaj o tym napisać, tego nie można byłoby tak sobie przemilczeć.
Zastanawiam się, czy jeśli trzyma się w dłoniach taki sprzęt, jak ten na zdjęciu, czy wtedy łatwiej jest podjąć taką decyzję ?
Charakter, temperament.
Jestem za i na tak !
Ogoliłam głowę, bo chciałam - aczkolwiek nie ma porównania.
To tylko włosy.
Odrosną.
To i cycki pewnie bym usunęła, albo oddała innej.
Jestem matką, karmiłam już swoje dziecko, jestem singlem, więc jakby nie muszę uzgadniać tego z kimkolwiek.
Decyzja, to proste.

Co za dzień, spałam cztery godziny, składałam to co trzeba było poskładać, a rano taki news, piękny dzień, czego chcieć więcej !

Zdjęcie znalezione w internecie / Angelina Jolie

2 komentarze:

  1. Gdybym miał cycki, pewnie też opadłyby mi z wrażenia:) Niesamowita odwaga! Nie tylko podjąć taką decyzję, ale-jako celebrytka- ogłosić ją całemu światu! A z drugiej strony jak przeogromne psychiczne wsparcie dla tych kobiet, które walczą o zdrowie...
    Ostatniej nocy też spałem tylko 4 gdz. CZytałem do późna,a potem przeżywałem to co przeczytałem i sen nie chciał przyjść:)Tak więc kroplówka z kawą od rana:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda Pietia.
    Niesamowita odwaga, umiejętność decydowania, dbania o siebie i swoich bliskich.
    I tak ogromny power dla chorych kobiet !
    Ja wczoraj celebrowałam to wydarzenie.
    Był to fajny dzień.
    Cycki górą !

    OdpowiedzUsuń