czwartek, 2 maja 2013

Egoizm, to taka gUpia sprawa !

 (...) Bardzo lubię wstawać rano,
bo lubię swoją pracę ! :-)

Odkąd zdecydowałam coś zmienić w swoim życiu, jestem o wiele bardziej szczęśliwa, mam większy apetyt na życie, chętniej się uczę wielu potrzebnych w życiu spraw, jestem lepsza dla ludzi, chętniej poświęcam im swój czas, robię tak jak uważam, zgodnie z własnym sumieniem, a nie z sumieniem jakiegoś tam przełożonego, jestem zadowolona z moich własnych osiągnięć, a nie osiągnięć jakiegoś tam przełożonego.
A to, że wśród ludzi są i tacy, którym to się nie podoba, bo nie podoba im się, że nie narzekam z nimi na to ' podłe ' życie, noszę głowę wysoko, niezależnie od problemu, który mnie dotknął, brzydzę się rozgrzebywaniem życia innych, mam inne potrzeby, nie siedzę z ołówkiem w ręku i nie zastanawiam się, skąd Kowalski ma na kolejne nowe auto.



Jestem uśmiechnięta, a przy tym mam swoje zdanie,
i to jakby nie jest moje zmartwienie, tylko wasze Ludziska Drogie :o)

Lubicie interesować się innymi ?
Hospicja są pełne Ludzi, tam gdzie jesteście potrzebni, Was nigdy nie ma.
Mniej egoizmu, będzie łatwiej !
Uśmiechnięte g'morning ! (...)

Drodzy Moi,
taki wpis właśnie dziś zamieściłam na swoim facebook'owym profilu, nic dodać, nić ująć.
Przyznam szczerze, że obserwuję to zjawisko już od jakiegoś czasu, i niestety nie pomylę się, jak napiszę, że niekórzy piszą cokolwiek, po to by zwrócić na siebie uwagę.
Narzekasz na pracę ?
Zmień ją.
Nie masz pieniędzy ?
Zmień to, albo zmień swoje potrzeby, wtedy nie będziesz narzekał, że ich nie masz.
W życiu jest wiele możliwości, jeśli tylko jesteś zdrowy i mądry.
Nie wyobrażam sobie sytuacji, bym mogła być ograniczona w jakiś sposób przez innych ludzi, nie ma takiej siły na tym świecie, bym czuła się skrępowana we własnym ciele.
Odwagi do najmniejszej zmiany w życiu życzę !


Bardzo dziękuję za to, że czytacie mnie w różnych zakątkach świata.
Przejrzałam statystyki, miłe to takie :-)
Pozdrawiam Wielką Brytanię, Polskę, Rosję, Stany Zjednoczone, Niemcy, Austarlię, Francję, Irlandię.
Dobrego dnia !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz