czwartek, 16 maja 2013

Uśmiechnięty Mr.Rak

Uśmiechnięte d'dobry everyone !
Ostatniej nocy zasnęłam z uśmiechem i dziś już też obudziłam się z ... uśmiechem :-)
Nim zasnęłam, leżałam przy zgaszonym świetle, pościel szeleściła, przede mną wyłaniał się kształt wiklinowego manekina, który stoi w sypialni.
Uśmiechnęłam się do niego, po prostu, przy tym uświadamiając sobie że jestem szczęśliwa.

Chyba nigdy tak nie miałam.
Takiego stanu.
I to szczęście u mnie to takie OGROMNE znaczenie.




Tyle spraw, małych i tych większych się na nie składa.
Rozmawiałam z tyloma ludźmi wczoraj, ale najbardziej zapadła we mnie rozmowa z pewnym znajomym.
Rozmawialiśmy o mastektomii Angeliny Jolie, o raku, o diecie, o rzeczach małych i dużych.
Zawsze lubię z Nim rozmawiać, jakkolwiek mam szansę.
Mam nadzieję, że teraz podczas mojego pobytu w kraju, uda nam się spotkać.
Śmiałam się, że mam związek z Mr. Rakiem.
Coś w tym jest, skoro moje dziecko mi to mówi.
Między tyloma słowami przeczytałam, że moja determinacja jest niespotykana.
Miłe to było.
Myślałam właśnie o tej determinacji przed zaśnięciem.
Jak to rzeczywiście jest.
Cudowne było to, co odkryłam nim zasnęłam !
Czy tak wygląda ten stan, który człowiek osiąga sam w sobie, w pewnym momencie swojego życia ?

Jeśli tak wygląda, to ja już nie chcę nic innego od losu, tylko pielęgnacji tego, co jest teraz, tego co robię, tego czym się zajmuję, tego co chcę zrobić.
Będę potrzebować do tego -  nie pieniędzy, ale zdrowia i chęci.
Wtedy będę zasypiać tak jak wczoraj.
Uśmiechając się...

Kawa zrobiła się zimna, zmykam.
Dziś mam fajny dzień, wrócę nowa, mało tego z nowym projektem !
Wspaniałego dnia, postarajcie się czymś dziś zachwycić :-)
I chyba nie mogę się już doczekać, kiedy będę w Warszawie !

Zdjęcie :  Beata Pawlikowska 
http://www.beatapawlikowska.com

2 komentarze:

  1. "mam związek z Mr. Rakiem"...Szeroko się uśmiechnąłem jak to przeczytałem:))) Gdyby moja siostra to widziała...Akurat tak się składa że nosi po mężu nazwisko Rak:))
    Już samo czytanie o Twoim szczęściu powoduje, że sam czuję się szczęśliwszy! Do tego takie piękne słonko dziś z nami. Nie wiadomo jak długo, więc trzeba czmychać z domu:) Milutkiego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Słonecznego dnia Pietia :-)
    Już też się przyzwyczajam powoli, że razem zaczynamy każdy dzień, miłe to jest !
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń