poniedziałek, 13 kwietnia 2015

MÓJ LIST DO PANA BOGA


MÓJ LIST DO PANA BOGA ☆

Ja Patka, która żyje z Tobą Panie Boże na bakier APELuje do Ciebie i liczę na Ciebie, że w jakiś swój boski sposób sprawisz i będziesz umiał wskazać swoim bożym palcem takiemu Człowiekowi w potrzebie - dobre, przyzwoite i uczciwe miejsce na ziemi. Proszę Ciebie o to Boże. Wiesz dobrze, że nigdy nie proszę Ciebie o nic. Nie potrafię Ciebie prosić jak inni o wszystko. Nie śmiem nawet tego robić. Swoje życie biorę w swoje ręce. ALE teraz ten jeden jedyny raz - zwracam się do Ciebie.




I wiem, że Ty słuchasz grzeszników - takich ja. Wiem też, że bierzesz ich pod swoją opiekę i liczysz się z nimi. Mnie brać pod swoje skrzydła nie musisz, ale jeśli liczysz się ze mną to wiem też, że jest to skutek tego iż Ty doskonale znasz moje intencje. Grzebiesz czasem w mojej głowie i sercu, ale robisz to bardzo dyskretnie. Tak, że ja nawet o tym nie wiem, że to Ty. Boże kochany widziałeś to? Boże kochany przecież Ty wiesz najlepiej, że RAK TO BIZNES! Czytam teraz bardzo dobrą książkę, gdzie poruszana jest ta kwestia. Ta FUJ dacja to ogromny biznes! Wielu ludzi nie jest tego świadoma. Pamiętasz jak zginęły w tej FUJ dacji poufne dokumenty Kasi Markiewicz? Oczywiście, że pamiętasz! Jedno zganiało winę na drugiego. Boże kochany nie pozwól nikomu więcej na takie poniżenia, jakich doświadczają ludzie, którzy są blisko tej FUJ dacji. Odpalili wreszcie po roku (!) nową lansiarską ( wiem że znasz to słowo grin emoticon ) stronę internetową. Czy Ty już ją obejrzałeś? Ja upadłam jak czytam o tym " jak zostać podopiecznym". Najbardziej odpychające są te ich "WYŁĄCZENIA". Są niczym wykluczenia z udziału w życiu społecznym. Ta strona JEST jeszcze gorsza od tej poprzedniej sprzed roku. Na tamtej chociaż były dokumenty z poprzednich lat działalności. Sprawozdania finansowe itp. A tu? Sam zobacz Boże kochany. I chyba teraz mi się nie dziwisz, że czasem cycki mi opadają grin emoticon. Boże kochany broń! Uchowaj każdego CHOREGO w moim kraju przed tym zgubnym impulsem. To pozbawiona życia kula u nogi, aż do śmierci. Takie są statystyki. Boże kochany nie mogę Tobie obiecać żadnej poprawy, bo ja czuję się dobrze w swojej skórze. Wiem, że czasem myślisz, że macham do Ciebie ogonkiem umorusanym w kotle ze smołą, ale przecież wiesz, że miałam też w swoim życiu momenty kiedy klękałam przed Tobą. Bo wtedy miałam taką potrzebę. Teraz jest inaczej. Bo jestem już dużą dziewczynką. I dobrym człowiekiem. Ja po prostu jedynie mam odwagę - by czasem rozczarowywać innych. Ja tę odwagę mam. To nie jest przecież nic złego.
Boże kochany liczę na Ciebie. Amen.

załączniki do listu: 
1. POLECAM! 
http://rakowapatka.blogspot.co.uk/2015/04/a-fuj.html
2. polecam UWAŻNIE się z tym zapoznać ( WYŁĄCZENIA ) 
i NIE POLECAM NIKOMU TEGO MIEJSCA!!! Nigdy w życiu! 
http://www.raknroll.pl/szukam-pomocy/zostan-podopiecznym/

Londyn, 13 kwietnia 2015r.

4 komentarze:

  1. Pana Boga powinno sie wylaczyc z tego targowiska o swoje racje. Tzn Ty kontra Fundacja... A okreslenie samego siebie jako " dobrego czlowieka " to juz pycha na calego. Powodzenia. Nie umieszczasz komentarzy, wiec po co jest mozliwosc komentowania ????Zamknac i juz. Wtedy bedzie krolowac tylko Patka w calej swojej potedze i nieomylnosci ! Ewa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szanowna Ewo, posłuchaj no i wybacz ten, ale sobie nie życzę tego typu komentarzy. Nie opublikowałam Twoich wynaturzeń ostatnio ( 3 komentarze ) bo były Twoimi wynaturzeniami i jeśli masz słuchacza to proponuje porozmawiać sobie z nim - a tutaj mi nie zaśmiecaj miejsca. Wybacz ten bezpośredni ton, ale nie zamierzam się tutaj z Tobą "cackać" po tym jak obrzucasz mnie swoim wynaturzeniem. Tak się składa, że wiem kim jesteś i proponuję zajać się swoim kulawym biznesem - również tym RAKowym - a nie chodzić po śladach innych. Miło, że czytasz moje wpisy i robisz mi statystyki. Co do Boga - to Ty masz tak, a ja mam inaczej. Bez odbioru! Serdeczności.

      Usuń
    2. Mialam obszernie odpisac, ale mi sie odechcialo. Bo i tak tylko TWOJA PRAWDA ma tu miejsce. SERDECZNOSCI ! Ewa.

      Usuń
    3. Słuszne spostrzeżenie. PRoponuję założyć bloga i pisać swoją. Serdeczności.

      Usuń