środa, 21 sierpnia 2013

Nigdy nie jest za późno na zmiany...

Ponieważ jestem podczas wstrząsu, jakiego doświadczyłam odkąd Karolina Gorazda podsunęła mi pod nos lekturę, zaczynam  się zastanawiać - czy nie wpadam w jakąś obsesję antyrakową ;)
antyrak Dr David Servan-Schreiber, o tej lekturze piszę.

Moje dwudziestoletnie dziecko patrzy na mnie jak na wariatkę, jak skaczę po łazience i przeglądam wszystko co na półkach stoi.
Wczoraj zapoznałam Olę z kolorową wkładką w książce.

Ta lista drobnych i poważnych przemian w życiu to przecież nic innego jak zmiana przyzwyczajeń, to proste.
Trzeba sobie tylko to uświadomić, poobserwować siebie, otoczenie w którym żyjemy.
Po przeczytaniu tej książki, okazuje się, że prawie wszystko z nami w porządku, bo styl życia, który prowadzimy jest dość zdrowy, ale wyłapałam kilka poważnych błędów, o których nie myślimy w biegu za życiem.

Właśnie!
W biegu za życiem, dobrze to napisałam.
Przecież to chodzi o nasze życie, życie naszych najbliższych.

Cieszę się, bo pomimo iż córka patrzy na matkę jak na wariatkę - ale to tylko dlatego, że od wczesnych godzin rannych do ...wczesnych godzin rannych - matka obłożona swoimi pasjami, pracą, obok stosowna literatura -  przeżywa i zmusza córkę do słuchania, daje Jej do myślenia.
Owszem nie uchronię Jej od wszystkiego, to jest niemożliwe, nie będę nawet Jej przekonywać na siłę do wielu spraw, które uświadamiam sobie ja sama bedąc dorosłym człowiekiem, ale mogę zrobić bardzo dużo.

Przedyskutowałyśmy sobie kilka kwestii, i tak wiemy, że perfumy pomimo iż pachną są tak naprawdę - beee, ale lubimy je i używać ich będziemy, natomiast jeśli możemy coś zastąpić - robimy to.
Przejrzałam całą zawartość wyposażenia łazienki, również i środki czyszczące, które używam w domu.
Lodówka jest w porządku, dbamy o to co jemy - ale od teraz podczas zakupów to nie tylko sprawdzanie daty ważności, ale sprawdzanie tego co kupujemy i co wkładamy do koszyka.
Do śmieci poszedł dezodorant - na samą myśl, że po ogoleniu pachy ładowałam na skórę aluminium, włosy stają mi dęba
( nieważne, że jestem łysa! ) - a jak już pomyślałam, że to samo robi moja córka, która zaczyna dopiero swoje dorosłe życie i nikt inny jak JA muszę Ją do tego życia przygotować i od tej strony też, bo gdy mnie kiedyś braknie - będzie wiedziała co jest ważne, by delektować się życiem, będzie wiedziała gdzie zajrzeć i przeczytać, będzie umiała spytać.

Sukin-Australian Natural Skincare -
odkryłam już dawno temu.
Pracując w pewnym świetnym Spa, gdzie medytacja była śniadaniem - znalazłam tę markę.
Wypróbowałyśmy z Olą prawie wszystko, od szamponów, poprzez wodę różaną do twarzy, skończywszy na kremie do stóp.
Mam kilka mega ulubionych pozycji, jak np. ROSE HIP OIL, który zawiozłam też do kraju dla Mamy, dla mojej byłej teściowej, dla przyjaciół.

A balsam do ciała?
Najlepszy jaki w życiu używałam!

Ceny tych produktów nie są mega wielkie, fakt że czasem kupowałyśmy coś innego, bo tańsze, bo nowsze i kusiło - a tak naprawdę analizując sobie to wszystko - to przecież wydajemy więcej na te ''śmieci'' z kolorowych tubek!
No i wypróbowałam naturalny dezodorant BEZ ALUMINIUM, polecam!
Mam kontakt do dystrybutora tych produktów w UK, skontaktowałam się już z Nim i stopniowo zamieniamy swoje te nabyte w ostatnim czasie kolorowe tubki na te drobne organiczne, dostawiamy do tych które są już w użyciu.

http://cressuk.com/Brand/sukin-uk-natural-skin-care

Chcesz dowiedzieć się co hamuje, a co pobudza komórki immunologiczne, jakie są główne czynniki stanów zapalnych, jakie warzywa są bardziej, a które mniej skażone?
Sięgnij po antyraka
!
Owszem, wszystkie wiadomości w tej książce nie mogą zastąpić opinii lekarza, jak również nie powinno się wykorzystywać tych wiadomości przy stawianiu diagnoz lub wybieraniu terapii - ale te naturalne metody lecznicze z pewnością przyczyniają się do zapobiegania nowotworom i wspomagają walkę z nimi, jak również stanowią uzupełnienie tradycyjnych metod - chirurgii, radioterapii, chemioterapii.


Każdy w domu ma swoją biblię, a na zmiany nigdy nie jest za późno.
Nie ważne ile masz lat - zawsze to dobry moment na to, by zacząć dbać o siebie, przecież to od nas zależy jak przeżyjemy to jedno życie.
Wczoraj łaziłam po drogeriach brytyjskich i przeglądałam to, co stoi na półce.
Personel obserwował mnie uważnie, myśląc że chce coś sobie wziąć.
Nie!
Nie chciałabym tego nawet za darmo!
Ja swoje w życiu już przeszłam, od jakiegoś czasu żyję inaczej - 
dla siebie, przy tym też dla innych, ale tylko w taki sposób, bym mogła czerpać naukę z tego.
Masz pytania, chcesz się dowiedzieć więcej, jakkolwiek - nie wiem, czy jestem odpowiednią osobą, ale możesz spróbować, pisz na: rakowapatka@gmail.com

Ania Witowska, Life Coach, trener zmiany na lepsze, NLP Practitioner, założycielka Kobiecego Punktu Widzenia - napisała dziś rano do mnie:


...uwielbiam Twoje apostrofy i formowanie myśli! normalnie jestem tak wdzięczna, że chciało Ci się do mnie napisać, że uśmiech objeżdża mi całe ciało dziekuję Górze, że nas w jakiś sposób skumała, bo ślesz cudne wibracje w eter

staram się dzielić z ludźmi tym dobrym, które w nich widzę, a Ciebie wręcz czuję przez skórę

Mam podobnie - jest ostatnio w moim życiu kilka osób, pięknych osób - które wręcz czuję przez skórę.
To bardzo dobra energia!
I też pragnę podziękować Jackowi Maciejewskiemu, byłemu prezesowi Fundacji Rak'n'Roll - za to, że pokazał mi w życiu kilka pięknych spraw, nie wskazując paluchem.


Życzę Wam dobrego dnia z ogromnym zachwytem nad czymś maleńkim :)

PS. Patka nie wpadasz w żadną obsesję, po prostu wiesz co to profilaktyka! 

4 komentarze:

  1. A pod artykulem o ironio losu pokazala mi sie reklama avonu;) koniecznie musze sprawdzic sukin!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi, pod wpisem czasem pokazują się reklamy, to prawda.
    Sprawdź produkty sukin, polecam!
    Serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam problem z komentarzami,pisze,publikuje i...znikają:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi, wszystkie komentarze trafiają do mnie, czytam je - od Ciebie mam ten powyżej pierwszy, nic więcej nie czytałam...
    Zatem zachęcam ponownie!
    Serdeczności, i chętnie poznam Twoje imię :-)

    OdpowiedzUsuń