środa, 19 czerwca 2013

JEST! - wspaniałego dnia :-)


Jest!
Nawet z małymi troskami, z dziurą w portfelu, z małymi niewygodami, jest - jest dobre, fascynujące :-)

Jestem tu na chwilę, chciałam się jedynie przywitać.
Przez parę godzin pracuję, nadchodzą maile od Pań - które chcą włosy ścinać i dostawać!
Yuppie, działa! ;)
Potem muszę ogarnąć i siebie i troszkę przestrzeń wokół mnie - Mamcia dziś przylatuje :-)
Do nas dotrze ok 7pm, spotkamy się na Liverpool Street i razem dotrzemy do domku, gdzie siądziemy przy mega czekoladowym brownie i będziemy delektować się tym momentem :-)


Z  Olą miałyśmy wczoraj cudowne chwile z kotami, spacer - ale były szczęśliwe, towarzyszyły nam krok w krok, potem pieszczoty i kocie ciasteczka ;)
Cudownie tak zasypiać, jak się ma uczucie takiego dosytu dnia.
A, poznałam bardzo ciekawe osoby wczoraj - na facebooku, jakoś się zauważyłsmy, zainspirowałyśmy, i jesteśmy :-)


Dobrego dnia Wam życzę, gdziekolwiek jesteście - cokolwiek robicie.
Zachwytu małymi rzeczami, spacerem, cieniem, upałem, deszczem, zapachem trawy, czymkolwiek.

2 komentarze:

  1. Ta Twoja pochwala zycia przypomina mi przepiekna piosenke Jacka Kaczmarskiego pt. "Jan Kochanowski" Jest naladowana optymizmem i energia jak Twoje wpisy Patko:) Jacek napisal ja kiedy wyszedl z alkoholizmu na prosta, kiedy stal sie trzezwym alkoholikiem.
    Polecam jej posluchac! Caly utwor napisany jest w formie podziekowania za piekno zycia i swiata, a tu wrzuce tylko jego krótki, koncowy fragment:
    "Im mniej cię co dzień, miodzie -
    Tym mi smakujesz słodziej:
    I słońcem i księżycem,
    Rozkoszą nienasyceń,
    Szczodrością moich dni
    - Dziękuję ci."

    OdpowiedzUsuń
  2. Pietia, ale Ty mnie raczysz swoimi wpisami ;)
    Dziękuje, zmykam spać - najwyższa pora.
    D'noc!

    OdpowiedzUsuń