poniedziałek, 3 listopada 2014

November czyt. MOVEMBER

Movember powstał w Australii, w 2004r. Powstał, by zwrócić uwagę na problem wysokiej śmiertelności meżczyzn z powodu raka jądra i prostaty. Celem zawsze było zbieranie funduszy na badanie i leczenie tych nowotworów. Postanowiono robić to w dość kontrowersyjny sposób - poprzez zapuszczanie wąsów. Według organizatorów kampanii - niemodne wąsy na znajomych twarzach przykuwają uwagę i prowokują pytania, a to z kolei daje świetną okazję do porozmawiania o raku i zbiórce pieniędzy na ten cel.





Zaczęło się od kilkuset mężczyzn z Melbourne i Sydney oraz zbiórce kilkudziesięciu tysięcy dolarów. W 2011r. a akcji brało 850 tyś osób z całego świata. Udało im się zebrać łącznie ponad 100 milionów dolarów! Zbierane pieniądze są przeznaczane na fundacje i ośrodki zdrowia w krajach, w których fundacja Movember oficjalnie działa.

Na czym to polega?

1.
Zarejestruj się na stronie: http://uk.movember.com/
Akcja toczy się w trakcie jednego miesiąca - listopada.
2.
Pierwszego listopada golimy twarz na gładko - najlepiej żyletką lub brzytwą.
Maszynka elektryczna też będzie cool.
OD tego dnia przez kolejnych trzydzieści - NIE golimy wąsa!
Uwaga! Nie zapuszczamy też brody, koziej bródki, ani nie łączymy wąsów z bokobrodami.
Chodzi o to - by z dumą nosic staromodne wąsy i prowokować znajomych do rozmów o całym wydarzeniu. Rozmowy o proflilaktycznych badaniach to główny cel tej kampanii.

oDAJemy włosy dla chorych onkologicznie, dziś zapuśćmy wąsy!
Panowie do dzieła! Rejestrować mogą się również kobiety, które wspierają mężczyzn w zapuszczaniu wąsa. Członkowie nazywają się Mo Bros, a członkinie Mo Sistas.





WĄSOPAD - uratuj kilku facetów! :)
http://www.kapitanswiatelko.pl/2014/10/wasopad-uratuj-kilku-facetow.html


WSZYSTKICH Panów serdecznie zachęcam! Pochwalcie się swoim wąsem i nadeślijcie swoje zdjęcie 1 grudnia 2014r. na adres: rakowapatka@gmail.com. 
Do zdjęcia powinna być zamieszczona zgoda na publikację przez kanały komunikacyjne rakowejpatki. :)























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz