czwartek, 3 października 2013

Ja jestem, Ty też bądź.

Jestem szczęśliwa.

Z tego szczęścia, które mnie wypełnia po brzegi - nie potrafię Wam tego stanu opisać ;)
Tak mam.
Tak czuję.
Po prostu.

I co z tego,  że są  jakieś troski życia codziennego, jak więcej jest tych powodów do radości.
Nie potrafię narzekać, nie potrafię - nawet kiedy wymaga ode mnie tego sytuacja, przejmuję się tym co trzeba, tym co ważne i zazwyczaj nie moje.


ZASADA NAJWAŻNIEJSZA dla mnie:
ZASYPIAĆ Z UŚMIECHEM!






Za oknem prawdziwa jesień.
Dziś ponuro, deszczowo i zimno.

Ale to za oknem!
Kurier dowiózł paczkę.

Odpakowałam, powąchałam jej zawartość.
I wiem,  że niebawem  będę jeszcze bardziej szczęśliwa :)
I dziś u mnie ogromne słońce, ciepło.

Jestem dumna z tego, że odkrywam każdego dnia coś nowego, że mogę brać w tym udział.
Jestem szcześliwa,  po prostu.
I dziś ode mnie tyle, albo może aż tyle...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz